Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) CARCOM applikáció
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a WICOM 2002 Kft (székhelye: 2000 Szentendre, Bükkös part 80/a adószáma: 12923506-2-13, mint Szolgáltató („Szolgáltató”) által üzemeltetett mobil applikáció használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.
Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásunkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában keröül megkötésre (nem mi9nősül írásban megkötött szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
Szolgáltató neve: WICOM 2002 Kft.
Szolgáltató székhelye: 2000 Szentendre, Bükkös part 80/a
A Szolgáltató elérhetősége az igénybe veőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen hassznált elektronikus levelezési cím: madar.z@carcom.hu
Cégjegyzékszám: Cg. 13-09-097894
Adószám: 12923506-2-13
Telefonszámok: 06-26/610-210 , 06-1/788-8487 , 20/9421-202 A szerződés nyelve: magyar
Alapvető rendelkezések
1.1 A jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.évi V. törvény (Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggóő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. éviCVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2 Hatály, az ÁSZF módosítása: Jelen ASZF a meghirdetés napján lép hatályba és határozatlan ideig tart. Szolgáltató jogosult azt egyoldalúan – időbeli korlátozás nélkül – felmondani illetve módosítását kezdeményezni. Az ASZF módosításáról Szolgáltató köteles elektronikus úton a Felhasználókat tájékoztatni.
- 2 -
1.3 A carcom mobil applikáció – mint szerzői jogi mű - tulajdonosa és Szolgáltatója a WICOM 2002 Kft.,így a 1999. évi LXXVI. törvény szerzői jogra vonatkozó általános rendelkezések alapján, C (Copiryght) szerzői jogi védelem alatt áll. A „ carcom app.” mint egyedileg
fejlesztett software bejelentésre került a |
Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalánál |
és |
önkéntes nyilvántartásba vételre került.
1.4 Rendelkezésre állás: A carcom app. szolgáltatás időben folyamatos az év minden napján 24 órában igénybe vehető a GSM mobil hálózatok által ellátott területen belül. Szolgáltatás kimaradást a mobil internet szolgáltatás kimaradása eredményezhet.
Adatkezelési szabályok
A carcom.hu mobil applikációval igénybe vehető szolgáltatásra vonatkozó „Adatvédelmi szabályzat” elérhető elektronikus úton a www.carcom.hu honlapon. Hatósági nyilvántartásba vételre nem kötelezett.
A termék szolgáltatási köre
A „carcom.hu” mobil applikáció (mint termék) egy mobil internetes szolgáltatás keretében díjmentesen letölthető és térítés mentesen igénybe vehető mobil hírközlési szolgáltatás.
Az üzledi modell szerint az első 10.000 felhasználóig tart a díjmentesség. Azt követően új üzleti modell készül, melyről a felhasználók elektronikus úton kerülnek tájékoztatásra az applikáció honlapján.
A carcom app, mint egyedi mobil hírközlési szolgáltatás elsődlegesen a szervezetlen közúti közlekedés számára nyújt operatív kommunikációs lehetőséget, lehetővé téve ezzel az autósok közötti közvetlen beszéd és jelzés(üzenet) kommunikációt. Szolgáltató azonbabn nem zárja ki a más irányú kommunikációs célra történő felhasználást sem, amennyiben az nem zavarja az eredeti célnak megfelelő működést.
A termék(szolgáltatás) csak online vehető igénybe, előzetes regisztrációt követően.
A szolgáltatás honlapján -
vizuális megjelenése.
www.carcom.hu – megtalálható a termék részletes leírása,
A CARCOM szolgáltatás díja
A CARCOM app alapszolgáltatásai (GEO üzemmód) díjmentesen használhatók !
A „csoportkommunikáció” -és az „egyéni hívás funkció” szolgáltatásai , díjfizetés ellenében vehetők igénybe. A mindenkori díj összegét a LANDING oldalon tünteti fel a szolgáltató.
- 3 -
A szolgáltatás igénybevételének menete és szabályai
A carcom app. szolgáltatás igénybevételének menetét a www.carcom.hu weboldal
részletesen bemutatja. Lényege, hogy
- regisztrálni kell az applikáció letöltését kővetően a kért adatok (név, forgalmi rendszám, e-mail cím, jelszó) megadásával,
- ezt követően a Felhasználónak engedélyezni kell a hely adatok felhasználását,
- a beállítások menüpontban be kell állítani a kívánt összeköttetési távolság értékét (0,5 – 1.000 km)
- Az „új üzenet” lapon kezdeményezhető az adás-indítása (a beszéd üzenet előtt kisugárzásra kerül a Felhasználó gépjárművének rendszáma is)
Az üzenetküldés indítását és végét hangjelzés jelzi.
- Az „üzenetek” lapon forgalmi rendszám és időpont hozzárendeléssel rögzítésre kerül az elküldött üzenet.(Jelenleg korlátlan ideig tárolva),
- az elküldött (rögzített) üzenetek visszahallgathatók a Felhasználók és az adminisztrátor(diszpécser) által egyaránt.
- segélykérés beállítás aktiválásával a küldendő üzenet prioritást élvez,
- a hangüzenet ill. státuszüzenet kiválasztásával eldöntheti, hogy írásos, vagy hangüzenetet kíván küldeni,
- adatbeviteli hibák, vagy a regisztráció adatai (jelszó,forgalmi rendszám) a Felhasználó által módosíthatók,
- A Szolgáltató ügyfélszolgálata elérhető munkaidőben 8-17 óráig
vezetékes telefon- +36-1/788-8487
mobil: 20/9421-202
e-mail: madar.z@carcom.hu
levelezési cím: 1119 Budapest,Ormay udvar 12.
- Szolgáltató jogosult az etikai vétséget elkövető felhasználót időszakosan, vagy véglegesen kitiltani a szolgáltatásból. Erről – az indoklás megadásával – köteles elektronikus úton az érintett Felhasználót értesíteni.
A szolgáltatás igénybevételének etikai –és technikai szabályai
a. Etikai szabályok:
Felhasználó köteles kommunikációjával hozzájárulni a carcom app. fő célkitűzésének megvalósításához,nevezetesen:
-az autós társadalom kommunikációs-és közlekedési moráljának javításához,(együttműködés,segítőkészség,tolerancia)
-a személyi-és műszaki segítségnyújtás operativitásának fokozásához, -a forgalmi információk időbeli-és tartalmi valóságának biztosításához, - mások személyiségét sértő , kultúrálatlan megnyilvánulásoktól való tartózkodás.
- 4 -
alapon történő - operatív kommunikációt. Ez azt jelenti, hogy azokkal az autósokkal tud a Felhasználó operatív kapcsolatot tartani, akik az általa megjelölt hatósugáron (GEO kerítésen) belül helyezkednek el és megnyitják a carcom app-ot!
A carcom app. csak „előtérbe helyezve” működik! Az „új üzenet” oldalon kezdeményezhet beszéd, vagy szöveges üzenet küldést. Ezt akkor tegye, amikor más nem forgalmaz, mert egyidejűleg csak egy felhasználó beszélhet az aktuális beszédkörzetben. Minden esetben az a
kommunikáció élvez előnyt amelyik előbb megkezdődött.Segély indításánál a megkezdett üzenet megszakad és a segélykérés kerül továbbításra(prioritás)
Figyelem: Minden forgalmazás (tartalom,rendszám és idő adattal) rögzítésre (tárolásra) kerül és visszakereshető ( Admin-és Felhasználói visszahallgatás) .
A menet közbeni telefonálás veszélyes (szabálysértés), mert elvonja a vezető figyelmét a közlekedésről! Ezért vezetés közben lehetőleg ne, vagy csak fokozott odafigyeléssel és kihangosítóval – használja az applikációt!
Panaszkezelés
Felhasználó panaszt tehet a Szolgáltató által megadott elérhetőségeken, mely panaszok vonatkozhatnak
- a szolgáltatás minőségére,
- a szolgáltatás hiányosságok kiküszöbölésére,
- felhasználói magatartásra
Szolgáltató a panaszbejelentést köteles regisztrálni és a panasztevő felé 8 napon belül elektronikus úton reagálni.
Vegyes rendelkezések
Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Amennyiben ez 30 naptári napon belül nem vezet eredményre, úgy kikötik a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességét.
Budapest, 2023.január 10.